Politica de Retur
Aceste prevederi se completează cu Legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Politica de retur
Conform OUG 34/2014 cumpărătorul are dreptul de a returna produsele achiziționate din magazinul online motoshop.ro administrat de SC Suszi SRL fără nici un motiv în termen de 14 zile de le primirea acestora.
Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil consumatorilor – persoane fizice și grup de persoane fizice constituite în asociații.
Conditii de retur
Dreptul de retragere se poate aplică doar pentru produsele livrate prin curier.
Pentru produsele comandate cu avans la care clientul renunță din varii motive, vânzătorul poate reține până la 100% din avansul înaintat de client. Clientul se obliga sa notifice Motoshop intentia sa de a returna produsul/produselem achizitionate online inainte de a fi returnate, altfel
Motoshop poate refuza primirea coletului.
Nu se acceptă la retur:
– Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii;
– Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
– Echipamentele sunt folosite, zgâriate, deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri dovedite conform OUG 34/2014 Art 14 (3).
– Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale
– Piesele care prezintă urme de uzură, montaj, vopsire, sudură
– Coletele care au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport
In conformitate cu legea in vigoare Motoshop isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (produse furnizate in baza unei comenzi de achizitie, produse/ piese/ materiale consumabile, produse sigilate in blistere din plastic/ bidoane/ pungi daca ambalajele originale au fost desfacute, etc.). Exceptie de la aceste reguli fac produsele ce au vicii ascunse sau probleme de alta natura ce au fost discutate cu reprezentantii Motoshop.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate în totalitate de către Cumpărător, iar rambursarea contravalorii produsului acceptat la retur se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru. In cazul in care produsul are un defect din fabricatie (probat prin trimiterea, in prealabil, catre Motoshop a unor fotografii), costul de retur va fi suportat de catre Motoshop. Recomandăm pentru retur, transportul produselor cu ambalajul original nedeteriorat cu, etichetele și inscripționările specifice pentru a fi preluate integre și repuse spre comercializare.
Deteriorarea produselor în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs duce la refuzarea recepției coletului și implicit refuzarea returului.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauză se aplică conf. OUG 34/2014 Art 14(3) în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în OUG 34/2014 . În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.