Esențiale

Direcție Electrică Digitală (DES) integrată – Motoarele echipate cu Steer by Wire (SBW)

DES este acum integrat în motoarele V6 de 250cp echipate cu Steer by Wire. DES-ul Yamaha oferă un spațiu de sentină curat și spațios. Nu există pompe, furtunuri, unități de control, necesitatea umplerii cu fluid sau curățare și nici porturi speciale de sângerare sau furtunuri. Pentru repuneri în funcțiune, tehnicienii tăi pot instala DES mult mai rapid și mai ușor. Motoarele echipate cu DES pot fi, de asemenea, echipate cu noul sistem opțional Helm Master EX montat prin bolt-on.


Direcție electrică opțională ce poate fi montată prin bolt-on pentru motoarele care nu sunt echipate cu Steer by Wire (SBW)

Motoarele V6 de 250CP sunt complet compatibile cu sistemul opțional de direcție electrică digitală (DES) care poate fi montat prin bolt-on sau cu sistemele tradiționale de direcție hidraulică.

 


Funcția TotalTilt™ cu limită de înclinare integrată

Funcția exclusivă TotalTilt™ a Yamaha permite înclinarea completă în sus sau în jos (până când brațul de compensare atinge limita) din orice poziție cu o simplă dublă apăsare a butonului respectiv de înclinare. În timpul procesului, un semnal sonor alertează echipajul să se mențină departe de motorul extern, iar limitatorul de înclinare integrat ajută la prevenirea deteriorărilor accidentale.

 


Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE)

Stronger reverse and low-speed manoeuvring – TERE keeps exhaust bubbles above the anti-ventilation plate and out of the propeller below 2500 rpm when in reverse. The prop bites only bubble free water, resulting in outstanding reverse thrust and control. Combine with optional Digital Electric Steering and Helm Master EX joystick for further enhanced manoeuvrability – very helpful around docks and confined spaces.

 


Design elegant, stilat și ușor.

Profitând de numeroasele indicii de stil ale fratelui său mai mare, aspectul similar cu XTO prezintă acum o unitate inferioară cu culoare potrivită, un nou capac superior dintr-o singură bucată cu o formă de canal de aer pentru scurgerea apei, un nou capac inferior și forma de sort și grafică premium. Noile aspecte uluitoare se întâlnesc cu performanța dovedită pentru a completa și completa o varietate mai largă de bărci premium.

 


Suporturi superioare pentru motor

Luate de la XTO, suporturile inferioare ale motorului sunt mai mari și mai moi, rezultând în mai puțină vibrație și o călătorie mai lină.

 

 

 


Unitate inferioară nouă și îmbunătățită

Noul motor V6 de 4,2 litri și 250hp are o unitate inferioară nouă și îmbunătățită, cu noi componente și caracteristici de design. Noul design al profilului danturii a îmbunătățit contactul și reduce presiunea de suprafață. În plus, durabilitatea a fost îmbunătățită prin modificarea fluxului de ulei în interiorul carcasei inferioare și a rulmenților care susțin angrenajele.