Esențiale

Complet compatibil cu direcția electrică opțională ce poate fi montată prin bolt-on.

Motorul de 225hp V6 este complet compatibil cu direcția electrică digitală opțională (DES). DES-ul Yamaha oferă un spațiu de sentină curat și spațios. Nu există pompe, furtunuri, unități de control, necesitatea umplerii cu fluid sau curățare și nici porturi speciale de sângerare. Pentru repuneri în funcțiune, tehnicienii tăi pot instala DES mult mai rapid și mai ușor.

 


Funcția TotalTilt™ cu limită de înclinare integrată.

Funcția exclusivă TotalTilt™ a Yamaha permite înclinarea completă în sus sau în jos (până când brațul de compensare atinge limita) din orice poziție cu o simplă dublă apăsare a butonului respectiv de înclinare. În timpul procesului, un semnal sonor alertează echipajul să se mențină departe de motorul extern, iar limitatorul de înclinare integrat ajută la prevenirea deteriorărilor accidentale.

 


Sistemul de Eșapament Reverse pentru Îmbunătățirea Tracțiunii (TERE).

Manevrabilitate mai puternică în mers înapoi și la viteze mici – TERE menține bulele de eșapament deasupra plăcii anti-ventilație și în afara elicei sub 2500 rpm, când este în marșarier. Elica se învârte doar în apă fără bule, rezultând o tracțiune inversă și un control excepționale. Combină cu direcția electrică digitală opțională și joystick-ul Helm Master EX pentru o manevrabilitate îmbunătățită – foarte utilă în jurul docurilor și în spații restrânse.

 


Design elegant, stilat și ușor.

Profitând de multe sugestii de stil de la fratele său mai mare, aspectul asemănător cu XTO include acum o unitate inferioară care se potrivește cu culoarea, un nou capac superior dintr-o singură piesă cu matriță de aerisire pentru scurgerea apei, un nou capac inferior, forma șorțului și grafică premium. Noul aspect uimitor se întâlnește cu performanța dovedită pentru a completa și complimenta o gamă mai largă de bărci premium.

 


Suporturi superioare pentru motor.

Luate de la XTO, suporturile inferioare ale motorului sunt mai mari și mai moi, rezultând în mai puțină vibrație și o călătorie mai lină.

 

 


Unitate inferioară nouă și îmbunătățită

Noul motor V6 de 4.2 litri și 225hp are o unitate inferioară nouă și îmbunătățită, care include componente noi și caracteristici de design. Noul design al profilului dinților angrenajului a îmbunătățit contactul și a redus presiunea de suprafață. În plus, durabilitatea a fost îmbunătățită prin modificarea fluxului de ulei în interiorul carcasei inferioare și a rulmenților care susțin angrenajele.