Esențiale
Direcție electro-hidraulică integrată
Direcția electro-hidraulică (EHS) este acum integrată pentru a selecta motoare de 150 CP. Beneficiezi de o santină curată și spațioasă, fără furtunuri sau ramificații exterioare. Nu este necesară umplerea cu lichid și curățarea și nu sunt necesare porturi sau furtunuri speciale pentru aerisire. Tehnicienii pot monta EHS mult mai rapid și mai ușor, iar motoarele echipate cu EHS pot fi echipate cu noul sistem opțional Helm Master EX.
16 supape, DOHC cu acţiune directă, 4 în linie
Cu câte 2 supape de admisie şi 2 supape de evacuare pe fiecare cilindru şi, cu arbori cu came dubli, fiecare acţionat independent, eficienţa admisiei şi evacuării este îmbunătăţită dramatic, optimizând utilizarea combustibilului în timpul arderii. Sistemul de aprindere TCI asigură o pornire mai uşoară, o funcţionare uniformă, o durată mai lungă de viaţă a bujiilor şi, în cele din urmă, fiabilitate.
Direcție hidraulică opțională integrată.
Fie că este vorba de repunerea în funcțiune a unei nave actuale sau de echiparea unei ambarcațiuni noi, direcția hidraulică integrată oferă multe dintre avantajele direcției electro-hidraulice, cum ar fi un aspect mai îngrijit, mai ordonat și o montare mai rapidă.
Control electronic al acceleraţiei şi cuplării „drive-by-wire”
Oferind pilotului un control simplu şi confortabil, sistemul de reţea digitală, disponibil opţional, sincronizează automat motoarele în cazul instalaţiilor duble sau triple şi dispune de un buton de pornire/oprire printr-o singură atingere. Indicatorul nostru cu afişaj multifuncţional premium, cu ecranul său color LCD de 5″ reprezintă o altă opţiune atractivă pentru modelul de 150 CP.
Pornești la drum cu contactul electric fără cheie, apoi beneficiezi de caracteristicile de manevrare îmbunătățite pentru bărci cu un singur motor și cu două motoare cu ajutorul sistemului de control de precizie cu joystick. Relaxează-te și bucură-te de priveliște cu AutoPilot și fii cu ochii în patru, deoarece o lumină de pe motor vă arată când unitatea este în viteză.
Arborele cotit deplasat, special furnizează un design compact
Am conceput modelul de 150 CP ultracompact, iar arborii cotiţi deplasaţi speciali şi arborii de echilibrare antrenaţi de roţi dinţate sunt doar două dintre numeroasele inovaţii tehnice ale inginerilor noştri, realizate în acest scop. Sistemul de evacuare tip labirint, cu pereţii exteriori etanşaţi la apă, îl face excepţional de silenţios.
Controlul plajei variabile de turații
O altă caracteristică a sistemului de reţea digitală, disponibil opţional, este butonul accesibil al tahometrului, care oferă un control instantaneu asupra turaţiei motorului, ceea ce simplifică reglarea acesteia în paşi simpli de 50 RPM, între 650 şi 900 RPM. Răsplata este o deplasare lină şi relaxată.
SDS (sistem de amortizare a schimbării)
Utilizat iniţial pe modelele noastre mai mari, V8 şi V6, sistemul de amortizare a schimbării (SDS) patentat de la Yamaha este o dotare excelentă care reduce semnificativ sunetul specific asociat cu schimbarea treptelor de viteză. Un butuc din cauciuc şi o şaibă posterioară canelate absorb zgomotul şi vibraţiile, într-o soluţie proiectată meticulos, care asigură schimbări de viteze mai line şi mai silenţioase.
Indicatoare de reţea digitală (opţional)
Toate motoarele noastre EFI pot fi conectate, prin intermediul reţelei proprii Yamaha, la o gamă largă de instrumente digitale – pentru a vă ajuta să obţineţi performanţe optime de la motorul dvs. Un afișaj color CL5 multifuncțional se potrivește perfect în consola ta, în timp ce dimensiunea sa compactă permite mai mult spațiu pentru alte echipamente electronice în consolă.