Esențiale
DOHC de 1.832 cc, cu 16 supape mari, 4 cilindri în linie şi 4 timpi
Cu un concept nou şi inovator al supapelor de admisie şi evacuare – şi arborii cu came dubli, cu acţionare independentă – eficienţa admisiei şi a evacuării sunt îmbunătăţite semnificativ la modelul 115hp, optimizând utilizarea combustibilului în timpul combustiei. Sistemul de aprindere TCI asigură o pornire uşoară, funcţionare consecventă, o durată mai lungă de viaţă a bujiilor şi fiabilitate deplină.
Design compact şi uşor – ideal pentru înlocuirea unui motor mai vechi
Motorul versatil 115hp este marele performer al raportului putere-greutate din clasa sa, ceea ce îl transformă în opţiunea preferată pentru o gamă variată de activităţi – şi deschide oportunităţi interesante ca variantă de înlocuire a unui motor mai vechi. Funcţionarea puternică, remarcabilă, şi eficienţa lină în 4 timpi pot insufla din nou viaţă ambarcaţiunilor mai vechi dintr-o largă varietate de dimensiuni şi tipuri.
Protecţie client pentru motoare exterioare Yamaha (Y-COP) opţională
Sistemul opţional de imobilizare Y-COP este simplu, uşor de utilizat şi deosebit de eficient – o telecomandă ingenioasă şi simplă blochează şi deblochează motorul prin simpla apăsare a unui buton. Previne utilizarea motorului extern pentru o plimbare neautorizată, conferindu-vă siguranţă când lăsaţi barca nesupravegheată.
Sistem opţional de reţea digitală – informaţii clare şi precise
Modelul 115hp este perfect compatibil cu indicatoarele şi sistemul de reţea digitală Yamaha, extinzând la maximum performanţele şi eficienţa acestora: tahometru multifuncţional care indică turaţia, orele de funcţionare, unghiul de asietă, presiunea uleiului, lămpile de avertizare şi controlul plajei variabile de turaţie, precum şi un vitezometru/indicator de gestionare a combustibilului, care indică capacitatea rezervorului şi economia de combustibil.
Controlul plajei variabile de turaţie – depăşirea limitelor de viteză nu mai este o problemă
Un sistem foarte relaxant şi fiabil, care constituie o echipare standard pe modelul 115hp. Este suficient să reglaţi şi să menţineţi turaţia redusă (între 600 şi 1000 rpm), în paşi de 50 rpm, cu ajutorul butonului de pe tahometru sau de pe braţul mânerului multifuncţional al cârmei. Acest sistem avansat se resetează automat atunci când acceleraţia este acţionată.
Alternator de mare randament, de 35 A
Un sistem special, de mare randament al alternatorului este montat standard pe modelul 115hp pentru a asigura o putere mai mult decât suficientă pentru pornirea motorului, chiar şi după perioade prelungite la turaţie scăzută sau atunci când utilizaţi mai multe accesorii. Este un gând liniştitor atunci când ieşiţi noaptea la pescuit sau plănuiţi o lungă zi de relaxare pe râu.
O instalaţie standard cu motor dublu (ambele elice rotindu-se în sensul acelor de ceasornic) „trage” ambarcaţiunea spre babord, în special la viteze mari, îngreunând manevrarea cârmei. Aşadar, modelul 115hp este oferit cu elice contrarotativă, pentru montajul pe modelul standard, oferind pilotului controlul asupra unei „cârme neutre” la orice viteză.